מי לא היה רוצה להרגיש ואילו לכמה שעות כמו נסיך? או אולי כמו מלך? או אולי מישהו חשוב ומפורסם כמו סלב מהביצה?

אז זהו – שלא צריך להיות מישהו מפורסם או נסיך, היום כל אחד ואחד יכול לחוות את ההרגשה הקסומה בנסיעה מהנה בלימוזינה מפוארת.

לימוזינה – חוויה רומנטית שתיזכר לתמיד!

לימוזינה הינו כלי רכב ארוך ומפואר מהרגיל ומקור השם לימוזינה  בא במקור על שם מחוז "לימוזן" שנמצאת בצרפת מכיוון שבאותו מחוז נהגו המקומיים ברכבים שבהם תא הנהג היה פתוח ומופרד מתא הנוסעים – מעיין כרכרה דבר הדומה לאותם כובעים שנהגו לחבוש תושבי המחוז.

במהלך השנים היותר מאוחרות התפתחה לימוזינה והייתה ידועה כרכב מאוד מפואר שניתן לשכור את שירותיו ולהעשיר את חווית הנסיעה למשהו יוקרתי במיוחד. רכב הלימוזינה הינו מאוד מפואר ומאוד יוקרתי ומושך תשומת לב רבה בשל אורכו והמראה היוקרתי.

כאשר אתם נכנסים ללימוזינה המפוארת אתם מתנתקים מכל תלאות היום ונרגעים מכל מחשבה על מקום וזמן וכל התרוצצויות שהיום מביא איתו לכן נסיעה בלימוזינה יכולה להיות חוויה מהנה ומפנקת ועד שלא ניסיתם – לא תדעו!

במהלך השנים האחרונות הלימוזינה הפכה לחוויה שכל מי שחפץ בהרגשה קסומה וביחס אישי פשוט משכיר לימוזינה וחווה נסיעה שבה הוא צריך לחשוב לא על נהיגה ולא על להגיע בזמן אלא להיכנס לעולם שלו ברוגע בזמן שהנהג המקצועי לוקח אותו למקום חפצו ודואג לכל רצונותיו במהלך הנסיעה.

את הנסיעה בלימוזינה אפשר להנעים בסרטים או אולי במוזיקה מרגיעה ופשוט להתמכר לרוגע שנמצא בתוך רכב לימוזינה ולא לשמוע את המולת הרחוב. הלימוזינה נמצאת הים בבעלות חברות שונות וקיימות גם חברות אשר משכירות לימוזינה.

השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת ››

    חוויה רומנטית בלימוזינה

    חוויה רומנטית בלימוזינה

    חוויה של נסיעה בלימוזינה – לא רק רומנטית

    רכבי לימוזינה משרתים כיום אנשי עסקים, אורחים חשובים המגיעים מחו"ל, נשפי סיום, בר מצוות / בת מצוות, לימוזינה לחתונה – חתן וכלה ביום חתונתם למשך היום הגדול בחייהם מהתחלתו של היום המופלא מגיע נהג הלימוזינה אל ביתם ומלווה אותם למשך כל היום לכל הסידורים ועד לסיום היום המאושר בחייהם.

    נסיעה בלימוזינה נשארת להם כחוויה של פעם בחיים ולמזכרת שלא ישכחו, מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, לימוזינות לחתונות וכל מי שרוצה להתפאר בנסיעה חלומית בלימוזינה יוקרתית.

    בכל נסיעת לימוזינה יגיע נהג צמוד ומוסמך עד פתח ביתכם לקחת אתכם לנסיעה חלומית ואלגנטית. הנהג אשר תפקידו להנעים את השהות בלימוזינה בצורה הטובה ביותר.  ישנו טלפון המקשר בין נהג הלימוזינה לבין תא הנוסעים לכל בקשה. ניתן להשכיר את הלימוזינה לכמה שעות או למשך כל היום ולהתפנק בלימוזינה מפוארת וייחודית.

    השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת ››

      לנסוע בלימוזינה נוצצת ולהרגיש בעננים

      הלימוזינה מגיעה בדרך כלל בצבעים לבן או שחור וכל עיצוב תא הנוסעים בלימוזינה הינו מעור אלגנטי ויוקרתי המקנה תחושה של מיליון דולר – לפחות! ניתן לקשט כאוות נפשכם את הלימוזינה לכל אירוע, ישנו מגוון רחב של סוגי לימוזינה ומספר נוסעים מוגבל לכן כדאי לברר בעת הזמנת הלימוזינה.

      תא הנוסעים ברכבי לימוזינה הינו מופרד הפרדה מלאה  מתא הנהג על ידי חלון הפרדה על מנת  לקבל פרטיות מוחלטת  ולהתפנק משלל הפינוקים שהלימוזינה מציעה פינוקים שהם לא בכל יום בשגרת יומנו. שירותיי הלימוזינה מציעים בין היתר: בר יינות ומשקאות שונים, מערכת שמע מתקדמת, רצפה ותקרת לד, ומגוון פינוקים שונים ומהנים.

      אז קדימה – בואו לחוויה הקסומה!

      דילוג לתוכן