יום החתונה הוא יום מיוחד בחייו של כל זוג שמתחתן. זה היום שבו הם ממסדים את הקשר בינהם, נשבעים לאהוב ולדאוג זה לזו מעתה ועד עולם.

כדי למצות את החוויה מיום מיוחד זה, יש השוכרים רכב (עם נהג – שמשדרג את החוויה ומעצים אותה – או בלעדיו), ומרגישים בו כמלך ומלכה, או, לפחות במהלך היום, כצדיקים שמלאכתם נעשית בידי אחרים.

הרכב מסיע אותם אל התחנות השונות שבהן הם מקבלים שירותים שונים – חנות הבגדים, חנות התכשיטים, חנות הפרחים, מספרה ועוד – כשהם בטוחים ורגועים, עד כמה שניתן להיוותר רגועים בים זה, כשההגה מופקד בידיו של נהג מקצועי.

השכרת רכב לחתונה מאפשרת לשוכריו להרגיש כמי שחיים למשל יום אחד בתוך בועה. ברכבים יוקרתיים ניתן להתענג ולהתפנק עם סרטים, ללגום משקאות מבר משקאות ולהרגיש אנשים חשובים מאוד.

השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת ››

    השכרת רכב לחתונה מהסרטים

    השכרת רכב לחתונה מהסרטים

    השכרת רכב לחתונה – חוויה של פעם בחיים

    במחיר – משתנה – של מאות שקלים אחדות, תוכלו לעשות השכרת רכב לחתונה בכלל ולימוזינה לחתונה בפרט עם נהג צמוד שילווה אתכם בדרככם אל החתונה.

    מכונית יוקרתית מקושטת בסרטים ובפרחים, כאילו זה עתה הוענקה לכם כמתנה. חלונות כהים מאפשרים לכם לשמור אל פרטיות בתוך כרך סואן, או לחלופין -תוכלו להחצין עצמכם ולהיראות לעיני כול. השכרת רכב לחתונה היא בבחינת חוויה של "פעם בחיים".

    באתרים שונים ברשת האינטרנט, שבהם מוצעים ומוצגים לנגד עיניכם הדגמים השונים, תוכלו לראות כיצד נראות מכוניות היוקרה. בקשו וקבלו הצעות מחיר לטובת השכרת רכב לחתונה ותתחילו לממש את חלומכם.

    מי שבבעלותם או ברשותם מכונית טובה ויוקרתית יכולים לחסוך את עלויות ההשכרה, להסתפק בקישוט רכבם וליהנות משירות הסעה של חבר טוב. אכן, יש רבים שעבורם חתונה היא, פשוטה כמשמעה, חוויה של פעם בחיים.

    השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת ››

      השכרת לימוזינה לחתונה מהסרטים

      השכרת לימוזינה לחתונה מאפשרת לחתן ולכלה להרגיש עצמם כ – VIP, אנשים חשובים ומכובדים. לימוזינה ממקדת מבטים. מדובר ברכב שהוא מעין מיני-צימר מתנייע. יש לימוזינות שמצוידות ומאובזרות בבר משקאות ומקרר שבתוכו, מצונן היטב, בקבוק שמפניה, ובנוסף – מערכת שמע משוכללת, מערכת קולנוע עם מסכי LCD המאפשרת לכם לצפות בסרטים אהובים.

      ברבים מרכבי היוקרה המסיעים חתן וכלה לחופתם יש אפשרות חיבור למחשב ולאינטרנט, בפינת כיבוד, בטלוויזיה וגדג'דטים מפנקים נוספים.

      לימוזינה היא רכבם של שועי עולם ונכבדיו, עשירי העשירים. ברור לכול, כי חתן וכלה הנוסעים ביום כלולותיהם בלימוזינה משתתפים במשחק גימיק של תדמיות. מי מכם שרוצים לשכור לימוזינות, יכולים לבחור בין דגמים שונים כגון: קדילק, וולוו וגם בסוג היותר נדיר – לינקולן.

      דילוג לתוכן